TR

Amaç: Isparta’ya hizmet (14.03.2014)

Kent Konseyi Başkanı Prof. Dr. Bülbül ve yönetim kurulu üyeleri ITSO’yu ziyaret ederek, Başkan Başdeğirmen ve ekibine hizmetlerinden dolayı teşekkür ettiler.

Kent Konseyi Başkanı Prof. Mahmut Bülbül ve Yönetim Kurulu Üyeleri Isparta Ticaret ve Sanayi Odası’na ziyarette bulundular. ITSO Başkanı Şükrü Başdeğirmen, Meclis Başkanı Osman Şahlan ve yönetim kurulu üyelerinin hazır bulunduğu ziyarette,  Kent Konseyi Başkanı Prof. Dr. Bülbül, “Sayın Başdeğirmen ve ekibi Isparta adına önemli çalışmalar yapıyor, kendilerini tebrik ediyorum ve iyiki varsınız diyorum.”dedi.

Gerek Isparta Ticaret ve Sanayi Odası olsun gerekse Kent Konseyi olsun ortak amacın Isparta’ya hizmet olduğunu belirten Prof. Dr. Bülbül şöyle devam etti:

“Ekip olarak sizleri tebrik ediyoruz. Allah gücünüzü artırsın emeğinizi yağlı etsin. Başlangıcınızdan itibaren çok güzel götürüyorsunuz. Bunu izliyoruz ve gurur duyuyoruz. İnşallah daha da güzel işlere imza atacaksınız.  Bugüne kadar en önemli icraatlarınız arasında birleştirici olmanız yer alıyor. Değişik siyasi grupları ve ilin her kurumunu bir araya getirmede başarılı oldunuz.  Yine gül ile ilgili laboratuar, ekonomi kampusu, meslek lisesi, uçak seferleri çok önemli çalışmalarınız arasında. Isparta’nın sorunlarına duyarlısınız. Ispartamızla ilgili birçok mesele var,  Karahavacılık Okulu geliyor bunlar çok önemli konular. Sanayisi çok gelişmemiz olan Ispartamızda Karahavacılık Okulu ve eğitim okullarının gelmesi  bacasız sanayiyi oluşturacak. Bunların yanı sıra Duble yol meselemiz var, hızlı tren meselemiz var. İletişimin çok hızlı olduğu bir çağda, hızlı ulaşım imkanları da olmalı. İnşallah Ispartamız da diğer iller gibi bu hizmetlerden istifade eder. Kent Konseyi olarak 1 yılı aşkın süredir çalışıyoruz. Şuan Anadolu Mahallesi’nde Belediyemizin bize verdiği bir yer var. Artık burada hizmet vereceğiz. Kent Konseyi olarak Gençlik ve Kadın Meclisi ile Engelli Meclisini kurduk. Artık hem meclis toplantıları ve çalışma grupları olarak faaliyetlerimize burada devam edeceğiz.  Biz sizlere yerel yönetime mülki idareye fikir oluşturabilecek çalışmalar yapacağız. Sizlerin bu başarısı ve azmi ile birlikte Isparta’ya güzel hizmetler edeceğimize inanıyorum. “

ISPARTAMIZA HİZMET YARIŞINDA HEP BERABERİZ

ITS Başkanı Başdeğirmen de, Kent Konseyi Başkanı Prof. Dr. Bülbül ve ekibine ziyaretlerinden ve iyi dileklerinden dolayı teşekkür ederek, faaliyetleri hakkında şu bilgileri verdi:

“Göreve geleli 9 ay oldu. Hep beraber daha güzel çalışmalar yapacağız. Bizim ilk hedefimiz birlik beraberlikti. Seçimlerden sonra burası Isparta’ya hizmet yarışıdır, hep birlikte bir şeyler yapalım dedik. Diğer aday arkadaşlarımızla projelerimizi paylaşabiliyoruz. Biz Isparta’nın kazanmasını istiyoruz. İlk olarak biz seçimlere girerken 6 proje sunduk. Bunların başında yer alan Ekonomi Kampusu ve Meslek Lisesi Projemizi hayata geçirdik. Bunların dışında uçağımız 7 güne çıktı. İstanbul’da  Ispartalı işadamlarımız var. Onların Isparta’ya yatırım yapmasını istiyoruz ve devamlı toplantılar yapıyoruz. İnşallah bu çabalarımızla sanayimizi de geliştireceğiz. Turizm tanıtım faaliyetlerimize de devam ediyoruz. İlimizin güzelliklerinin tanıtılması için çaba gösteriyoruz. Birşeyi istediğimizde takibini de yapıyoruz ve sonuca ulaşıyoruz.

Örneğin gül konumuz var.  Ispartımızın gülü var ve yağı çıkarılıyor, gül sanayi ürünü fakat devlet kayıtlarında böyle değil. Gittik ilgili Bakanlıklarla görüştük. Gülün sanayi ürünü olduğunu anlattık ve endüstriyel ürün statüsüne geçmesini istedik ve başardık. Gülü havza ürünü grubuna alarak desteklerden faydalanmak istiyoruz. Gülün de kalitesini artırıp daha da değerli olmasını sağlayacağız.  Bir diğer konu Tuzla Piyade Okulu. Bu konuyla ilgili de önemli çalışmalarımız var. Lobi çalışmalarımız devam ediyor. Duble yollarla ilgili taleplerimiz var. Mermerimizle ilgili çalışmalarımız. Komşu illerimizi ziyaret ediyoruz, yurt dışı gezileri düzenliyoruz. Biz Isparta’nın dışına çıkmazsak Isparta’ya hizmet etmemiz mümkün değil. Bundan sonraki çalışmalarımızla sizlerle beraber istişaresini yaparak en güzel şekilde memleketimize hizmet edeceğiz. Bize verdiğiniz desteklere de teşekkür ediyoruz.  “